Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem lub zamówieniem lub przesyłka została uszkodzona to prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi procedurami.
Uszkodzona przesyłka
Gdy przesyłka zostanie odebrana z punktu odbiorczego to należy sprawdzić jaki jest stan opakowania. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne to sugerujemy sprawdzić czy zawartość czyli zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. W takim wypadku zalecamy wysłać stosowne powiadomienie do przewoźnika, który obsługiwał doręczenie przesyłki oraz kontakt z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez poniższy formularz wskazując numer przesyłki, numer zamówienia lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie.
Przesyłka nie dotarła do adresata
Jeśli przesyłka nie została dostarczona do punktu wskazanego na etapie składania zamówienia po kilku dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia to należy skontaktować się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez poniższy formularz wskazując numer przesyłki, numer zamówienia lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie. Można też podjąć próbę ustalenia losów przesyłki kontaktując się z przewoźnikiem, który został wybrany do realizacji usługi odbioru i doręczenia przesyłki. Status przesyłki można sprawdzać w serwisie mykurier.pl/sledzenie-przesylki podając numer przesyłki.
Należy zwrócić uwagę na fakt, iż przesyłki doręczane są do punktu doręczenia lub automatu paczkowego w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany.
Przed doręczeniem na adres e-mail i / lub telefon wskazany w zamówieniu przewoźnik powinien wysłać powiadomienie z informacją o planowanym dostarczeniu przesyłki do punktu gdzie przesyłkę należy odebrać wraz z kodem odbioru przesyłki. Przesyłkę należy odebrać w terminie wskazanym przez przewoźnika z punktu, który został wskazany na etapie składania zamówienia. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.
Jeśli przesyłka nie została dostarczona do punktu wskazanego na etapie składania zamówienia to w pierwszej kolejności należy sprawdzić status przesyłki, następnie skontaktować się z przewoźnikiem podając numer przesyłki, a jeśli nie otrzymamy stosowanego wyjaśnienia to wówczas należy skontaktować się z obsługą poprzez poniższy formularz.
Zawartość niezgodna z zamówieniem
Jeśli dostarczone produkty nie są zgodne z zamówieniem to należy skontaktować się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość poprzez poniższy formularz kontaktowy wskazując numer przesyłki, numer zamówienia lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie oraz należy wskazać, które elementy zamówienia nie zostały poprawnie zrealizowane.
Gwarancja i Serwis
Część Produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, należy skontaktować się z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio producentem reklamowanego produktu. Prosimy o zachowanie dowodu dostawy (etykiety) oryginalnego opakowania, aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne
Zgłoszenie reklamacyjne można wysłać korzystając z poniższego formularza. Składając reklamację należy wskazać adres e-mail lub wysłać zgłoszenie z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia lub inne informacje, które mogą pomóc w identyfikacji zamówienia, którego dotyczy reklamacja. W zgłoszeniu należy opisać szczegółowe powody reklamacji oraz formę rekompensaty. W zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać numer zamówienia oraz numer przesyłki.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia, odpowiedź o wyniku postępowania reklamacyjnego, prześlemy na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub adres e-mail wskazany w zgłoszeniu lub odpowiedź prześlemy pisemnie pocztą zwykłą na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to dokonamy rekompensaty poprzez przesłanie nowego, brakującego lub innego egzemplarza produktu lub dokonamy zwrotu pieniędzy.
Jeśli w wyniku reklamacji uzgodniony zostanie zwrot produktów to po uzgodnieniu warunków zwrotu oraz adresu zwrotu, należy odesłać reklamowany produkt. Produkt można odesłać zlecając przesyłkę poprzez serwis mykurier.pl.
Jeśli jest to konieczne (a tę informację przekaże obsługa serwisu) do przesyłki można dołączyć pisemne oświadczenie, w którym opisane zostaną szczegółowe powody reklamacji produktu oraz forma rekompensaty.
Jeśli w ramach postępowania reklamacyjnego możliwa będzie naprawa reklamowanego produktu to wówczas wyślemy informację o przybliżonym czasie naprawy produktu.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną to przekażemy w tej sprawie uzasadnienie podjętej decyzji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy na stronie kontakt, a obsługa serwisu udzieli wskazówek dotyczących postępowania reklamacyjnego. Obsługa serwisu pracuje w dni robocze w godzinach 9-17.
Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7

