Informacje i Regulacje


Część Produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, należy skontaktować się z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail wskazany na stronie kontakt lub bezpośrednio producentem reklamowanego produktu. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.


Konsument ma prawo jego zwrotu produktów w ramach procedury odstąpienia od umowy. Zwrot produktów w ramach procedury odstąpienia od umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tę procedurę w przypadku sprzedaży produktów osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować obsługę serwisu o decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez wysłanie jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie należy wysłać pocztą elektroniczną i dołączyć je do przesyłki zwrotnej.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Sugerowana procedura zwrotu produktu:

Skontaktuj się z obsługą serwisu wysyłając wiadomość w formie elektronicznej poprzez formularz kontaktowy. Aby przyspieszyć procedurę, informację o zwrocie należy wysłać z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu oraz wysłać numer zamówienia.

Po uzgodnieniu z obsługą serwisu warunków zwrotu, należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

Możesz odesłać produkt zlecając przesyłkę poprzez serwis mykurier.pl, ale wcześniej uzgodnij warunki zwrotu.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconymi produktami, w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan zwróconych produktów to jest czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzone lub zniszczone, czy produkty znajdują się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.

Jeżeli wszystkie warunki zwrotu i odstąpienia od umowy zostaną spełnione to na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub w zgłoszeniu zwrotu, prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i skutecznym odstąpieniu od umowy i pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone. Sposób zwrotu środków zostanie uzgodniony indywidualnie z obsługą serwisu.

Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 7 dni i jeśli zaistnieje taka konieczność zwrócona kwota zostanie pomniejszona o koszty realizacji zamówienia o czym obsługa serwisu jednoznacznie poinformuje na etapie procedury odstąpienia od umowy.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony na przykład ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania to obsługa serwisu przekaże jednoznaczną informację na wskazany w zamówieniu lub w zgłoszeniu adres e-mail. W takim wypadku w ciągu 7 dni na wskazany adres zwrotny lub adres z zamówienie odeślemy produkty.


Gdy przesyłka zostanie odebrana z punktu odbiorczego to należy sprawdzić jaki jest stan opakowania. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne to sugerujemy sprawdzić czy zawartość czyli zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. W takim wypadku zalecamy wysłać stosowne powiadomienie do przewoźnika, który obsługiwał doręczenie przesyłki oraz kontakt z obsługą serwisu za pośrednictwem formularza reklamacji wskazując numer przesyłki, numer zamówienia lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie.


Przesyłki doręczane są do punktu doręczenia lub automatu paczkowego w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Przed doręczeniem na adres e-mail i / lub telefon wskazany w zamówieniu przewoźnik powinien wysłać powiadomienie z informacją o planowanym dostarczeniu przesyłki do punktu gdzie przesyłkę należy odebrać wraz z kodem odbioru przesyłki. Przesyłkę należy odebrać w terminie wskazanym przez przewoźnika z punktu, który został wskazany na etapie składania zamówienia. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

Jeśli przesyłka nie została dostarczona do punktu wskazanego na etapie składania zamówienia to w pierwszej kolejności należy sprawdzić status przesyłki, następnie skontaktować się z przewoźnikiem podając numer przesyłki, a jeśli nie otrzymamy stosowanego wyjaśnienia to wówczas należy skontaktować się z obsługą poprzez formularz kontaktowy.

Jeśli przesyłka nie została dostarczona do punktu wskazanego na etapie składania zamówienia po kilku dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia to w pierwszej kolejności należy sprawdzić status przesyłki używając numeru przesyłki, następnie skontaktować się z przewoźnikiem podając numer przesyłki, a jeśli nie otrzymamy stosowanego wyjaśnienia to wówczas należy skontaktować się z obsługą poprzez formularz kontaktowy lub reklamacyjny lub bezpośrednio na adres e-mail wskazując numer przesyłki, numer zamówienia lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie.

Status przesyłki można sprawdzać w serwisie mykurier.pl/sledzenie-przesylki podając numer przesyłki lub bezpośrednio na stronie przewoźnika, który obsługiwał zlecenie doręczenia przesyłki.

Należy zwrócić uwagę na fakt, iż przesyłki doręczane są do punktu doręczenia lub automatu paczkowego w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany.

Przed doręczeniem na adres e-mail i / lub telefon wskazany w zamówieniu przewoźnik powinien wysłać powiadomienie z informacją o planowanym dostarczeniu przesyłki do punktu gdzie przesyłkę należy odebrać wraz z kodem odbioru przesyłki. Przesyłkę należy odebrać w terminie wskazanym przez przewoźnika z punktu, który został wskazany na etapie składania zamówienia. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami. Jeśli przesyłka nie została dostarczona do punktu wskazanego na etapie składania zamówienia to w pierwszej kolejności należy sprawdzić status przesyłki, następnie skontaktować się z przewoźnikiem podając numer przesyłki, a jeśli nie otrzymamy stosowanego wyjaśnienia to wówczas należy skontaktować się z obsługą poprzez formularz formularz kontaktowy.


Jeśli dostarczone produkty nie są zgodne z zamówieniem to należy skontaktować się z obsługą serwisu i wskazać numer przesyłki, numer zamówienia lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie oraz należy wskazać, które elementy zamówienia nie zostały poprawnie zrealizowane.

Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa serwisu prześle odpowiedź na adres e-mail wskazany w zamówieniu lub adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Jeżeli odpowiedź na zgłoszenie zostanie rozpatrzona pozytywnie to dokonamy rekompensaty poprzez przesłanie nowego, brakującego lub innego egzemplarza produktu lub dokonamy rekompensaty w formie pieniężnej.

Jeżeli zgłoszenie zostanie uznane za nieuzasadnione to przekażemy w tej sprawie uzasadnienie podjętej decyzji.


Przesyłki przygotowywane są do wysyłki po złożeniu zamówienia. Po skompletowaniu zamówienia oraz przygotowaniu przesyłki, zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki przekazywane jest do przewoźnika, który został wybrany podczas składania zamówienia i który dostarczy przesyłkę do nabywcy czyli do punktu doręczenia, który został wybrany na etapie składania zamówienia.

Przesyłki nadawane są na terenie Polski bezpośrednio w magazynie w punkcie nadań lub automacie paczkowym. Czas dostawy zależy od przewoźnika, który realizuje usługę przewozu (usługę kurierską). Przesyłki na terenie Polski doręczane są do wskazanego przed odbiorcę punktu doręczenia lub automatu paczkowego z przewidywanym terminem dostawy następnego dnia roboczego licząc od dnia nadania przesyłki. Zaznaczamy, iż termin doręczenia przesyłki nie jest terminem gwarantowanym.

Przesyłki doręczane są do punktu doręczenia lub automatu paczkowego w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Przed doręczeniem na adres e-mail i / lub telefon wskazany w zamówieniu przewoźnik powinien wysłać powiadomienie z informacją o planowanym dostarczeniu przesyłki do punktu gdzie przesyłkę należy odebrać wraz z kodem odbioru przesyłki.

Przesyłkę należy odebrać z punktu doręczenia lub automatu paczkowego w terminie wskazanym przez przewoźnika z punktu lub automatu paczkowego, który został wskazany na etapie składania zamówienia. Po tym terminie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.

Sugerujemy aby w sprawach związanych z doręczaniem przesyłek kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem obsługującym doręczenie przesyłki lub bezpośrednio z obsługą naszego serwisu wysyłając informację na adres email wskazany w serwisie lub poprzez formularz kontaktowy. Wysyłając wiadomość należy podać numer przesyłki, numer zamówienia.

Jeśli podczas doręczenia przesyłki na opakowaniu będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy sprawdzić zawartość opakowania, a następnie wysłać stosowne powiadomienie do przewoźnika, który obsługiwał doręczenie przesyłki lub na adres email wskazany w serwisie lub poprzez formularz kontaktowy w naszym serwisie.

Całkowity koszt zamówienia wraz z dostawą poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu preferowanej formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty, która będzie uwzględniać koszty dostawy oraz prowizję za obsługę płatności.


Po złożeniu zamówienia, zamówienie zostanie przesłane do skompletowania. Jeśli wszystkie produkty z zamówienia będą dostępne to po skompletowaniu zamówienia zostanie wysłane zlecenie obsługi odbioru i doręczenia przesyłki przez wybraną w zamówieniu firmę kurierską. Jeśli część zamówienia nie będzie mogła zostać zrealizowana to wówczas obsługa serwisu wyśle stosowną informację w tej sprawie i po akceptacji zamówienie zostanie skorygowane i skompletowane i wówczas zostanie wysłane zlecenie obsługi odbioru i doręczenia przesyłki przez wybraną w zamówieniu firmę kurierską.

Należy pamiętać, iż jedyną dostępną opcją płatności jest płatności przy dostawie czyli doręczenie realizowanej jest z opcją pobrania. Po złożeniu zamówienia obsługa serwisu dokonuje weryfikacji dostępności produktów, kompletuje zamówienie i przekazuje zlecenie doręczenia przesyłki do wybranego na etapie składania zamówienia punktu lub automatu paczkowego gdzie podczas odbioru przesyłki dokonywana jest płatność za zamówienie.

Jeżeli zamówiona zostanie większa liczba produktów to czas wysyłki całego zamówienia może być dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki lub zamówienie może zostać zrealizowane etapami. Informacje w tej sprawie wyśle obsługa serwisu.

Jeśli wybrana firma kurierska nie będzie mogła zrealizować zlecenia odbioru i doręczenia przesyłki to zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki zostanie przesłane do innej firmy kurierskiej.


Status przesyłki to informacja dotycząca aktualnej lokalizacji przesyłki lub aktualnego statusu obsługi zlecenia. Status przesyłki informuje czy zlecenie zostało wysłane do przewoźnika, czy kurier otrzymał zlecenie odbioru, czy przesyłka została nadana w punkcie lub automacie paczkowym, gdzie znajduje się przesyłka oraz czy kurier otrzymał zlecenie doręczenia przesyłki oraz czy przesyłka została doręczona do punktu doręczenia lub automatu paczkowego.

Status przesyłki można śledzić na stronie mykurier.pl/sledzenie-przesylki. Status przesyłki można śledzić podając numer przesyłki, który znajduje się na dokumencie transportowym czyli etykiecie. Po podaniu numeru przesyłki należy wybrać przewoźnika i kliknąć przycisk szukaj. Status przesyłki można również sprawdzić bezpośrednio na stronie przewoźnika klikając na numer przesyłki.


W ramach serwisu jedyną dostępną opcją płatności jest płatności przy dostawie, a zatem po złożeniu zamówienia obsługa serwisu dokonuje weryfikacji dostępności produktów, kompletuje zamówienie i przekazuje zlecenie doręczenia przesyłki do wybranego na etapie składania zamówienia punktu lub automatu paczkowego gdzie podczas odbioru przesyłki dokonywana jest płatność za zamówienie. Jest to zatem opcja płatności przy dostawie czyli doręczenie za pobraniem.

W szczególnych przypadkach dopuszczalne są inne formy płatności na przykład płatność poprzez system BLIK natomiast tę kwestię należy uzgodnić indywidualnie z obsługą serwisu.


Filtry antyspamowe różnych dostawców poczty e-mail, mogą kwalifikować wiadomości wysyłane przez nasz serwis jako SPAM.

Dostawcy poczty e-mail udostępniają również funkcję automatycznego filtrowania wiadomości i dodawania ich do różnych kategorii co powoduje, iż wiadomości z potwierdzeniem nie trafiają do folderu "wiadomości odebrane", a  mogą trafić do innych folderów (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Jedyną formą dostarczenia potwierdzenia złożenia zamówienia jest wiadomość e-mail, która wysyłana po złożeniu zamówienia.

Wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia wysyłana jest na adres e-mail podany w zamówieniu. Poprawność adresu e-mail można sprawdzić w podsumowaniu zamówienia i jeśli jest on niewłaściwy można go zmienić przed złożeniem zamówienia.

Jeżeli w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia wiadomości potwierdzająca złożenie zamówienia nie zostanie wysłana to prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

W przypadku zapytania do obsługi serwisu wysyłanego poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail, odpowiedź na zapytanie będzie wysyłana na podany w formularzu adres e-mail lub jako odpowiedź na e-mail z którego wysłana była wiadomość. Jeśli odpowiedzi na zapytanie nie zostanie udzielona w rozsądnym terminie to w takim wypadku prosimy o sprawdzenie czy nasza odpowiedź nie trafiła do folderu SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Aby wiadomości wysyłane przez nasz serwis nie były traktowane jako SPAM, prosimy o odpowiednie ustawienie filtrów antySPAMowych i kategorii wiadomości.

Powyższe uwagi dotyczą w szczególności użytkowników GMAIL.


Aby skontaktować się z obsługą serwisu należy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie kontakt. Możesz też wysłać wiadomość bezpośrednio na adres e-mail obsługi serwisu. Znajdziesz go również na stronie kontakt.

Należy pamiętać, iż jeśli zapytanie dotyczy zamówienia lub przesyłki należy w wiadomości wskazać numer przesyłki lub numer zamówienia.

Zalecamy aby w zapytanie wysyłać z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu, a wiadomość była wysyłana poprzez formularz kontaktowy z wybranym odpowiednim tematem.

Obsługa serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. W soboty i niedziele oraz święta (dni wolne) obsługa serwisu nie pracuje. W szczególnych przypadkach obsługa serwisu może udzielić odpowiedzi również w dni wolne oraz poza wskazanymi godzinami.

Na wszystkie pytania obsługa serwisu udzieli odpowiedzi tak szybko jak to tylko możliwe natomiast nie na wszystkie zapytania obsługa odpowie w dniu wysłania zapytania.

Istnieje możliwość aby obsługa serwisu obsłużyła zapytanie telefoniczne w tym celu należy wysłać poprzez formularz kontaktowy informację czego dotyczy problem (najlepiej wraz z numerem przesyłki lub numerem zamówienia), poprosić o kontakt telefoniczny oraz pozostawić numer telefonu do kontaktu. Ze względu na ograniczoną obsadę obsługi Klienta należy się liczyć z tym, iż kontakt telefoniczny nie będzie zrealizowany w dniu w którym wysłane zostało zapytanie oraz z tym, iż odpowiedź może zostać udzielona po kilku dniach roboczych za co z góry przepraszamy.


Vernicadis. Na co działa i co zwalcza.

  •  Publikacja: 29 sierpnia 2025 roku

Vernicadis to suplement diety lub inaczej nalewka, która zwalcza pasożyty układu pokarmowego. Vernicadis jest mieszanką ziołową w skład, której wchodzą mniszek lekarski, tymianek, dziurawiec, mięta pieprzowa, kminek, wrotycz, bylica piołunu, pączki goździkowca oraz sok z maliny. Vernicadis występuje w kilku wersjach, ale najczęściej spotykany jest w formie płynu czy nalewki lub w formie suszu do zaparzania. Ta mieszanka ziołowa ma za zadanie wspierać proces trawienia i proces oczyszczania organizmu. Vernicadis wspiera naturalne procesy detoksykacji, pomagając w usuwaniu toksyn z organizmu oraz pomaga w wielu dolegliwościach trawiennych takich jak wzdęcia, skurcze żołądka oraz w problemach z perystaltyką jelit. Vernicadis znany jest z działania przeciwpasożytniczego, szczególnie w przypadku owsików, lamblii i glist.

Przekazy ajurwedyjskie

  •  Publikacja: 28 sierpnia 2025 roku

Przekazy ajurwedyjskie to nauka o życiu, która wywodzi się z Indii i liczy ponad 5 tysięcy lat. Jest to holistyczny systemem uzdrawiania opartym na równowadze ciała, umysłu i ducha. Wiedza ta przekazywana była ustnie od mistrza do ucznia, a następnie zapisana w starożytnych tekstach, takich jak traktaty o ajurwedzie, co stanowi fundament praktyki ajurwedyjskiej. Podstawowe założenia i praktyki ajurwedyjskiej to holizm, równowaga, prana, dosze.

Ashwagandha żeń-szeń Indyjski

  •  Publikacja: 23 sierpnia 2025 roku

Ashwagandha, znana również jako żeń-szeń indyjski, to roślina o długiej historii stosowania w medycynie ajurwedyjskiej. Pochodzi z Indii, Afryki i Bliskiego Wschodu, gdzie była wykorzystywana do leczenia różnych dolegliwości. Właściwości tej rośliny wynikają głównie z obecności składników aktywnych, takich jak witanolidy, alkaloidy i kwasy fenolowe. Te substancje mają działanie adaptogenne, co oznacza, że wspierają organizm w przystosowywaniu się do stresu oraz utrzymywaniu równowagi. Zrozumienie pochodzenia oraz właściwości ashwagandhy pozwoli lepiej docenić jej korzyści zdrowotne i zastosowanie jako suplementu diety.

 Suplementy ze świata

Suplementy ze świata to sklep z naturalnymi suplementami i ziołowymi mieszankami. W naszej ofercie znajdują się różnorodne suplementy diety, maści oraz tabletki pochodzące z różnych części świata, w tym suplementy z Indii i Chin co czyni asortyment naszego sklepu unikatowym.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Natur Farm Limited
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.